הבנת תשובות של בדיקות דם הורמונאליות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , לאחר נסיונות להכנס להריון בחודשים האחרונים , עשיתי בדיקות והתגלתה אצלי ציסטה. הרופא המטפל נתן לי ליטול גלולות למשך חודש עד היעלמות הציסטה וכעת אני עושה מעקב זקיקים . קיבלתי תשובות של בדיקת הדם ואשמח לדעת מה המשמעות שלהן . ביום שני עשיתי בדיקות דם והתשובות היו LH 7.4 E-2 771 PRO -1.1 ולא היתה ציסטה היום עשיתי בדיקות דם שוב והתוצאות היו : LH 6.1 E-2 2000 PRO-1.1 ובבדיקה נראה מבנה ציסטי עם מחיצות אשמח לדעת האם התשובות מעידות על ביוץ חנית יוסף.
לקריאה נוספת והעמקה