ציסטה עם נוזל צלול אחרי טיפול הורמונלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר שנטלתי כדורי איקקלומין נצפו אצלי שלושה זקיקים בכל צד אבל גם ציסטה גדולה של 48 מ"מ שהתפתחה בעקבות האיקקלומין ולא היתה קיימת לפני כן. הבנתי שאומרים שזה ייעלם במחזור הבא. אבל מה אם השבוע אקלט להריון ? האם הציסטה לא תפריע במהלך ההיריון ? האם כשרואים ציסטה יש טעם להמשיך ולקיים יחסים בזמן הביוץ ? מצד אחד הטיפול ההורמנלי מגדיל את כמות הזקיקים והביציות, אבל מצד שני, מה זה שווה אם נוצרות ציסטות שיכולות לפגוע בהיריון ??. אודה לתשובתכם .
הציסטה בד"כ לא תפריע במהלך ההיריון, אם כי במקרים נדירים עלולה לגרום לשחלה להסתובב. אפשר לקיים יחסים בנוכחות ציסטה, אך יש סכנה לתסביב של השחלה לעתים נדירות.