מנופור במקום גונל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערב טוב, אני במהלך הניסיון השלישי של הזרעה (וכנראה לפני IVF..), לאחר 13 ימים של גונל 300 ללא כל שינוי בעובי רירית או בהתפתחות זקיקים. בפעמיים הקודמות, באותו מינון של גונל גם הרירית גדלה וגם הזקיקים ולכן גם בוצעו שתי הזרעות (שבסוף לא הניבו הריון...) הרופא אמר לעבור לזריקות מנופור מייד במקום הגונל בהמשך של המחזור הנוכחי..אלא שלפי חישוב הימים כבר אמור היה להיות ביוץ.. האם ריאלי להמשיך כרגע עם מנופור במקום הגונל בניסיון "להציל" את המחזור הנוכחי או שזה כבר אבוד וכדאי לעבור כבר לפרוטוקולים של IVF? המון המון תודה...
לקריאה נוספת והעמקה