מעקב זקיקים

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

17/12/2012 | 08:16 | מאת: רותי

שלום בת 39. FSH בין 15 ל 28 אסטרדיול בד"כ 120.. חודש אחרון בפרופיל הורמונלי ביום השלישי 620. עשיית מעקב זקיקים ביום השישי למחזור כיוון שבדיקת הביוץ הראתה חיובי... נכתב בבדיקת מעקב זקיקים: מבנה אירגולרי בגודל 17*19 היכול להתאים לגופיף צהוב. ללא דוגלס. עובי רירית 8 מ"מ. האם היה ביוץ? מה הבדיקה אומרת? תודה

לקריאה נוספת והעמקה

יתכן והיה ביוץ. ניתן לאשר זאת על ידי בדיקת רמות פרוגסטרון בדם.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית