שאלה לגבי שחלות פובליציסטיות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לחברה שלי יש שחלות פוליציסטיות ולפני שלקחה גלולות נגד הריון היא לא קיבלה מחזור מספר שנים היא רזה וקיבלה אקנה לפני שלקחה את הגלולות נגד הריון רציתי לשאול מה הסיכויים שלה לחלות בסוכרת (אמה חולה בסוכרת סוג 2 אבל בבדיקות שחברה שלי ערכה היא קיבלה 99) ומה הסיכויים שלה לחלות בסרטן והסיכויים להרות תודה דרך אגב שאלתי את השאלה הזאת בטעות בפורום של הריון שהוא לא מתאים
לקריאה נוספת והעמקה
אם היא תקפיד להיות במעקב רפואי אין סיבה שתהיה בסיכון בריאותי מוגבר או שתתקשה להרות עם טיפול להסדרת הביוץ.
(מספר מקשר)
תודה רבה!!!!!!!!!