קשר בין e2 ואיכות ביצית אחרי שאיבה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אנו עושים פונדקאות בהודו. היום שאבו 25 ביציות מתורמת הביצית מתוכן 17 ביציות טובות. מחר נדע כמה הופרו באמצעות הזרע שלי. השאלה: טרם השאיבה נאמר לנו שיש למעלה מעשרים זקיקים אבל ערכי ה e2 נמוכים ועומדים על 850. הכינו אותנו שכנראה לא תהיה שאיבה מוצלחת. יחד עם זאת נשאבו כאמור 17 טובות ברמה גבוהה(מתוך 25). השאלה: 1.האם יתכן שהe2 היה נמוך כל כך ויצאו כל כך הרבה ביציות? 2. האם הe2 סיים את תפקידו בשאיבה או שיש סיכוי שהביציות (למרות שאמרו שהן ברמה גבוהה) לא יופרו? 3. מתי ה e2 מסיים את תפקידו? בשאיבה? בהפריה? בתחילת ההיריון? תודה רבה
1. עובדה. 2. סיכוי יש, אבל אם התורמת צעירה זה בד"כ מסתדר. 3. יש לו תפקיד בכל השלבים, אך הערך שלו יורד באופן חד לאחר השאיבה.