אחרי שאיבה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' זיידמן שלום, לאחר שנצפו 3 זקיקים בגדלים 22, 18 ו- 12 הונחיתי על ידך להזריק אוביטרל ולהגיע לשאיבה. אחרי השאיבה הודיעו כי נשאבו 4 ביציות. אני מוטרדת שמא אולי והתבלבלו עם מטופלת אחרת. בדקו ואין טעות בהקלדה. 1. כיצד יתכן שבאולטראסאונד יש זקיקים 22,18,12 ובשאיבה נשאבו 4 ביציות? (ציפיתי ל-2 ביציות בגלל הגדלים שציינתי). 2. מאיזה גודל שואבים? האם מודדים טרם השאיבה? 3. איך מתנהל חדר הניתוח? האם עד שלא מסיימים לעבוד עם מטופלת אחת לא עוברים למטופלת שניה? תודה
זה לא נדיר שבשאיבה מוצאים יותר זקיקים מאשר באולטראסאונד של המעקב. זה גם לא מפתיע לאור ערכי האסטרדיול.
שואבים את כל הזקיקים מעל 10 מ"מ. בחדר ניתוח אכן ממתינים בין מטופלת למטופלת כדי למנוע בלבול (יש שיטה בה מסמנים כל מבחנה, כדי שמעבדה תדע מתי עוברים למטופלת חדשה).