ציסטה בשחלה ותחילת טיפול הזרעה.
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בשבוע שעבר הייתי בפגישה ראשונה במחלקת פוריות לשם התחלת טיפול - הזרעה, ביום שהייתי בדיוק היה היום הרביעי למחזור ומצאו ציסטה קטנה בשחלה ולכן נתנו לי גלולות לשבועיים עד 11/12, וקבעו לי תור ל12/12 לבדיקת זקיקים, מה שנראה לי לא הגיוני מכיוון שבמידה ואני יפסיק גלולות יום לפני אני עדיין לא אהיה במחזור ב12/12, האם כדאי להפסיק את הגלולת כבר ב10/12 על מנת שאקבל ב12/12? אודה לתשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
אני מציע שתמלאי אחר ההוראות, מאחר שאולי רוצים שתגיעי אליהם עוד לפני שקיבלת ווסת כך שיוכלו לחזור על האולטראסאונד.
(מספר מקשר)