הריון כושל שלישי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני אחרי IVF ראשון, בת 33. בדיקת בטא הראתה אתמול 12. ברור לי כי זה יכול לעלות אבל רוב הסיכויים שזה הריון כימי- נכון? היו לי 17 הפריות בטיפול הנוכחי ומתוכן החזירו עובר יפה בן 8 תאים. עברתי הריון כימי אחד לפני שנה וחצי ועוד הפלה נדחית לאחר הזרעה בשבוע 8. זהו ניסיון לילד שני. יש לי ילדה בת 4 שילדתי בקיסרי. גם ההריון הזה הושג בהזרעה. נבדקה בעיית קרישיות יתר והכל תקין בבדיקה כמו כן צילום הרחם שעשיתי היה תקין. האם יש בדיקה נוספת שכדאי לעשות? אולי בעקבות הניתוח הקיסרי משהו ברחם שלי לא בסדר? תודה רבה...
לקריאה נוספת והעמקה