החזרה של עוברים גדולים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, טיפול ראשון שלי נכשל ואני עוברת להחזרה של עוברים גדולים. לא זוכרת את השם, מסובך לי. ואז עשיתי כאן חיפוש על מוקפאים וראיתי שכתבת - ההקפאה קשה בשל גודל העובר ואני עד כה לא ראיתי הרבה הצלחות. אז מה, הסיכוי יורד כי זה עובר גדול יותר? ואם הוא שורד את ההפשרה מהמקפיא? אוף. תודה בכול אופן.
לקריאה נוספת והעמקה
עוברים שגודלו במעבדה עד יום 5-6 נקראים בלסטוציסטים וקשה יותר להקפיא אותם מאחר והם מכילים כבר מעל 100 תאים. אם זאת, בשנים האחרונות השתפרו מאד שיטות ההקפאה והתוצאות כבר לא רעות בכלל.
(מספר מקשר)