שאלה חשובה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

30/12/2001 | 19:44 | מאת: נסערת

פרופ' זיידמן שלום, על רגל אחת ההסטוריה הרפואית שלי במשך 8 חודשים אנחנו מנסים להכנס להריון ולשווא. בדיקה גילתה כי השחלות הן פוליציסטיות והמחזור לא הגיע באופן רגיל ללא התערבות כימית של כדורים. בהתחלה זה היה ארגסט ואח"כ פרוגילוטון, כעת הרופא המליץ לי לקחת עוד פעם אחת פרוגילוטון ולכשיתקבל מחזור להתחיל לקחת איקאקלומין. השאלה הנשאלת היא האם סיכויי להכנס להריון עולים עם נטילת האיקאקלומין? האם תופעת השחלות הפוליצסטיות יכולה לגרום לעקרות. אנא תשובותיך, אנחנו בסערת רגשות.

לקריאה נוספת והעמקה
30/12/2001 | 20:18 | מאת: מיטלי

ואפשר להיכנס להריון איתה. איקקלומין הם כדורים שעוזרים להביא ביוץ, ונשים רבות בייצו איתה ונכנסו להריון (אני למשל בייצתי איתה רק במחזור טיפולים השלישי אך זה אינדיווידואלי), רק רוצה ליידע אותך שיש לה תופעות לוואי לא נעימות- אך גם זה אינדיווידואלי לכל אחת הריון מהיר וקל והרבה סבלנות ורגיעה מיטלי

השחלות הפוליסיצטיות קשורות בביוץ לא סדיר. ברור שביוץ לא סדיר פוגע בסיכויים להתעבר. בעזרת תרופות כמו איקקלומין או זריקות יגרום הרופא לכך שתבייצי במועד ידוע, ואני מניח שברגע שהביוץ יוסדר תהרי במהרה.

01/01/2002 | 16:55 | מאת: יעל

לנסערת! גם אצלי אובחנו שחלות פוליצסטיות ואני לוקחת כרגע מחזור שלישי של איקקלומין ללא שום תופעות לוואי, ולצערי, גם ללא היריון אבל אני לא מתייאשת . אני מבינה את הלחץ, הדאגה והחשש הרב שמלווה אותך ואת בעלך אך חשוב מאוד לומר לעצמך, שבית דין לא יעזור ו"אני אהיה בהיריון", ואת תראי שתצליחי את חייבת להאמין ולמלא את עצמך באנרגיות חיוביות אני מכירה לפחות שתי חברות שלי שהייתה להן אותה בעיה והן היום אמהות!!! בהצלחה רבה!!!!!

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית