רירית רחם עם נוזל בתוכה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ׳, אני בסבב החזרה טבעי אחרי סבבים שנכשלו על בסיס אסטרופם ועל בסיס מנופור. מחזירה 2 עוברים יום 5 בדירוג 4ab ו4bb. אני ביום ה-6 למחזור ויש עוד מעט הכתמות. היום הייתי באולטרסאונד והטכנאית ראתה רירית של 6.2 ״שבתוכה מעט נוזל״. בחיים לא היה לי דבר כזה ואני לא מבינה מה זה. אודה לאבחנתך וכן מה עלי לעשות. ביום ה-3 למחזור (לפני 3 ימים) לא היה נוזל ברירית ולעומת זאת היתה ציסטה קטנה של 21 ממ שכבר לא נראתה היום. האם הנוזל ברירית יכול להיות עוד שארית הדימום של המחזור? ממה זה נובע? האם יכול להיעלם עד ההחזרה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
פרופ' זיידמן דניאל