שאלה על פרוטוקול החזרת קפוא
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, התחלנו הפעם סבב הורמונלי, סבב שני שלנו . סבב קודם היה טבעי. לא נקלט. אני ביום 12 לווסת ומיום 2 נוטלת אסטרופם שלוש פעמים ביום, ואתחיל את הפרוגסטרון. הזקיקים שלי מאוד קטנים ללא אחד מוביל, כששאלנו על מתי לקיים יחסים הרופא אמר לנו "אין צורך לקיים יחסים בסבב זה אין לו ערך, רק בשביל הכיף שלכם" שאלתינו: 1. האם אין כל משמעות לקיום יחסים במחזור הורמונלי זה? 2. האם ייתכן ויהיה ביוץ מאוחר- אמיתי, עם ביצית, לאחר מתן הפרוגסטרון למרות שכל הזקיקים ממש קטנים? 3. האם ייתכן סבב כזה לחא כלל ביוץ אמיתי עד לווסת אלא רק " ביות מדומה"? תודה לך :)
לקריאה נוספת והעמקה
פרופ' זיידמן דניאל