אסטרופם והחזרת מוקפא...
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, הבנתי שאסטרופם מונע ביוץ, אך אחרי חמישה ימים של נטילת אסטרופם יש לי הפרשות נמתחות וצמיגיות כמו לפני/בזמן ביוץ. הגיוני? תקין? יש קשר בין ההפרשות לאסטרופם והאם זה מעיד שיש בכל זאת ביוץ? מבולבלת.... תודה :)))
אסטרופם יכול לעכב ביוץ, אבל בניגוד לגלולות למניעת היריון, שמכילים פרוגסטרון, הוא לא מונע ביוץ.
תודה על תשובתך פרופסור. מדברייך מבינה שבסופו של דבר כן יהיה ביוץ בסבב הזה? (החזרה על בסיס הורמונלי של עובר קפוא),מבינה נכון? האם ההפרשות קשורות לאסטרופם ? כי בדכ אין לי הפרשות בשלב כה מוקדם של חמישה ימים אחרי ווסת.. מחזור של 28-30 בדכ.
עוד שאלה בבקשה , האם בבדיקות המעקב ביום 14 לווסת הרופא יראה לפי בדיקות הדם וא.ס אם התרחש ביוץ כבר (כמו במחזור טבעי) או שבגלל האסטרופם לא ניתן לראות זאת?