מינון כמוסות אוטרוגסטן לאחר הזרעה תוך רחמית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ.זיידמן יקר.. שלום...ושנה טובה.. נתנו לי ליטול (ווגינלי)נרות\כמוסות אוטרוגסטן (פרוגסטרון 200 מ"ג כל כמוסה) לאחר ההזרעה שהיתה אתמול . להתחיל יומיים לאחר ההזרעה . שאלתי היא : זה בסדר ליטול 800 מ"ג ביום ? 2 כמוסות בבוקר - 200 מ"ג כל אחת , ושתי כמוסות בערב 200 מ"ג כל אחת .. סכהכל זה יוצא 800 מ"ג ליום . (במירשם רשום מקסימום 3 כמוסות ליום..) אבל אמרו לי שרוצים את החיזוק התמיכתי פעמיים ביום כל פעם 2 כמוסות של 200 מ"ג כאמור . האם זה בסדר לדעתך ? גם אם אתה לא נותן כמויות כאן - רק רציתי לוודא שזה בסדר.. תודה !
תיקון
תיקון
תודה רבה! כל הכבוד לך על מענה מהיר ואיכותי כמובן....שנה טובה