המשך או סיון נסיונות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך גיל כמעט 46(בעוד חודש וחצי) במחזור שהתחיל בתחילת יוני האחרון fsh היה 17. מחזור זה היה בן 25 ימים אח"כ מחזור 27 ימים ואח"כ 23 והאחרון 25 2 ילדות ספונטניות לפני 10-14 שנים ולפני שנה עד 4וחצי שנים אחורה מספר הריונות כימיים ועוד אחת עם דופק עוברי זאת שלפני 4 וחצי שנים ולפני 3 שנים היה עם שק הריון בלבד האם יש טעם לנסות עוד מחזור או 2 טבעי(כי כבר לא מטפלים בגיל הזה)או שמיותר ואפשר כבר בשלב הזה לוותר ולהרים ידיים?
שהוא ב3 שנים מבוגר יותר והזרע תקין
ובהתאם ל-4 אורכי המחזורים האחרונים שתארתי,באיזה ימים של המחזור הנוכחי היית מציע לקיים יחסים?כי כאמור כבר אין מעקב רפואי
השאלה היתה בהתחשב בנסיבות הגיל וה-FSH שתואר קודם-ובכך שהמחזור שלפני הנוכחי היה 25 ימים-לפני זה 23 ולפני שניהם 27 ולפני שלושתם 25-סביב איזה יום של המחזור הנוכחי פלוס מינוס 3 ימים לכאן או לכאן אמור להיות הביוץ בהנחה שעדיין יש ביוץ?