רמות בטא בדם אחרי אובירטרל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, החזרת עובר קפוא יום 5 ב20.8 אוביטרל כתמיכה בתאריכים 23.8 וכן 26.8 בשעה שמונה בערב. היום כאבי מחזורר חזקים כ היום. עשיתי היום בטא יצא 249. לפי החישוב שלי זו בדיוק הבטא מהאוביטרל, האם אני צודקת? האם בדיקה נוספת מחר יכולה לתת תשובה מוחלטת, אם כן מה צריכים להיות ערכיה. אני פשוט סובלת מאד מהפרוגסטרון ולא רוצה לקחת סתם. רוב תודות
תודה רבה על התשובה. היום בטא 294. האם נראה שהריון ותקין. שוב, תודה רבה
ראשית, תודה רבה על התשובות והזמינות, זה כ"כ עוזר. שנית, היום בבדיקה בטא 374, האחות אמרה שנראה שההריון לא תקין, אני לא כ"כ מבינה למה, תוכל לחוות דעתך בבקשה. המון תודה
רק לחדד, אני יודעת שבטא צריך להכפיל את עצמו אבל בבדיקה ביום שני היו עוד שאריות של האוביטרל (למיטב הבנתי), שנלקח ביום רביעי שלפני בשמונה בערב (4.5 יממות לפני).