שאלה משונה אולי אך חשובה לי מאוד
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ. זיידמן..אני ממש מבקשת דעתך... האם אנטנה סלולארית על גג בית חולים מסויים-שם מתקיים בנק זרע,ומעבדת IVF .. עלולה חלילה להשפיעה לרעה על זרעים או עוברים ?.. אני לפני תחילת טיפול במרכז עם רופאים טוהים ואחוזי הצלחה גבוהים..אך האנטנה הזו מפחידה אותי והכניסה אותי לחרדה עמוקה.. אנא דעתך (אני יודעת שזה לא בהקשר לנושא הפוריות אך בכל זאת.. אשמח לדעתך..זה יעזור לי.. ).. תודה רבה רבה וכל הכבוד על מענך בפורים ..
לא נראה לי שהאנטנה יכולה להשפיע על המתרחש בבנק הזרע או מעבדת הזרע. אין לקרינה יכולת לחדור עד לשם.
הי, אנטנות משדרות ע"י תנועת חלקיקים למעלה למטה לאורך האנטנה, לכן הגל שנוצר הוא מאונך לאנטנה. מכאן כל מה שממש מתחת לאנטנה , למשל בית החולים, מוגן.