הקפאת ביציות בגיל מאוחר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' זיידמן שלום רב, אני בת 40.9. לצערי הרב מאוד אני רווקה ואין לי ילדים. לפני שנתיים עשיתי פרופיל הורמונלי והרזרבה השחלתית הייתה תקינה. הקפאת ביציות ניתן לעשות עד גיל 41 לפי החוק. אודה לך אם תוכל לענות לי על מספר שאלות בכנות למרות שאולי התשובה לא קלה: אם אעבור הקפאת ביציות עכשיו בגילי - 1. האם יש סיכוי גבוה שאצליח להגיע ל20 ביציות אם אעבור את כל ה-4 סבבים שהחוק מתיר? 2. האם יש סיכוי מסויים שאצליח להביא לעולם ילד במידה והביציות יופרו מזרע בתוך טווח של שנתיים? 3. האם נתקלת במקרה או ידוע לך על מקרים בעולם שבו ביציות שהוקפאו מאישה בת 41 הביאו להולדת ילד לעולם?