אשמח למענה לשאלה......
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ בוקר טוב!!! אני בחורה צעירה בטיפולים של הפריה. ושמתי לב שכל פעם שאני מעבירה את היד על כל השיער נושר לי תמיד שיער אין מצב כמעט שאני לא מעבירה ולא נושר. (אני נוטלת פולקס 400 ופרנטל קבוע מלא זמן) 1) האם זה קשור להורמונים? 2) מה אפשר לעשות או לקחת אם כל הבדיקות תקינות. רב תודות (:
לקריאה נוספת והעמקה
1. לעתים ההורמונים, כמו בהיריון, יכולים לגרום לסנכרון של אובדן השיער, כך שתבחיני בתקופה קצרה באובדן של יותר שיער, אבל הaיער לא יהיה דליל יותר' מאחר שממילא מדובר בשיער שהיה נושר ומתחדש. 2. סבלנות עוזרת. תוספים כמו ביוטין ואבץ מומלצים על ידי תזונאים.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל