שלום צהריים טובים המשך לשאלה ..
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ זיידמן שאלתי אותך לגביי גירוי יתר קל שהיה לי יומיים אחרי שאיבה . (שחלות מוגדלות , כאבי חזקים בטן תחתונה ,נוזלים נפיחות בבטן קושי לעמוד זקוף במשך יומיים כמעט -פחות.. ) ואמרת לי שזה גירוי קצר. שאלתי גם לגביי גירוי יתר והקשרו להריון ואמרת שיש גירוי יתר, אז זה מעיד על תגובה שחלתית טובה ועוברים טובים וסיכוי להריון. (ברור לי שזה לא חוק ) אומנם שאבו לי 20 והופרו 10 אבל הרופא אמר שלא יהיה מוקפאים, ועוברים לא הכי איכותם .. ולי הוחזר עובר ab יום שלוש 6 תאים (העובר הוחזר אחרי 60 שעות מהשאיבה) השאלה שלי בעצם גם אצלי יש סיכוי להריון בגלל הגירוי הקצר הזה ותגובה שחלתית שהייתה? או שבגלל שלא היו הפריות איכותיות, ובגלל שהגירוי עבר ממש לגמרי אחרי יומיים ואפילו פחות -אז יש לי פחות סיכוי.. ? תודה וסליחה שהשאלה מוזרה.