בטא ממשיכה לגדול (עדין בערכים נמוכים יחסית)
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ׳ זיידמן, אודה לעזרתך. ביום ראשון נעשתה בדיקת בטא (12 יום לאחר החזרה של 2 עוברים יום 3): בטא 22.3 פרוגסטרון 48.6 אסטרדיול 91.1 ביום שלישי נעשתה בדיקת בטא נוספת (14 יום לאחר ההחזרה): בטא 69.9 פרוגסטרון 57.3 אסטרדיול- קטן מ-100 היום בטא שלישית (16 יום לאחר ההחזרה): בטא 235 פרוגסטרון 62.3 אסטרדיול 163 כתבת לי באחת השאלות הקודמות שיתכן והיתה השתרשות מאוחרת או שמדובר בהריון חוץ רחמי. מספר שאלות: 1. מה הסיכוי שיש כאן הריון תקין? 2. האם העובדה שהבטא ממשיכה לשלש את עצמה כל יומיים מסירה את הסיכון של הריון חוץ רחמי או שסיכון זה עדין קיים?
לקריאה נוספת והעמקה
פרופ' זיידמן דניאל