מיגרנות וטיפולי פוריות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ', אני באמצע סבב טיפול לקראת שאיבה, ואתמול, בפעם השניה בחיי חוויתי התקף מיגרנה עם אאורה, שכלל טשטוש ראיה והפרעה בדיבור, שאחריהם הגיע כאב הראש (הלכתי למיון לשלול בעיות אחרות). בד"כ אני סובלת ממיגרנות הורמנוליות, ללא אאורה, שמגיעות אחת לחודש סביב מועד קבלת הוסת. ההתקף של אתמול היה חריג במאפייניו. זה מוביל אותי ל - 2 שאלות שקשורות אחת בשניה: 1. האם ההורמונים שניתנים במסגרת הטיפולים עלולים להחמיר את המיגרנה (לא רק מבחינת תדירות ועוצמה, אלא גם כמו שקרה אצלי - מיגרנה עם אאורה לעומת מיגרנות קודמות בלי)? 2. האם ההורמונים מסוכנים לנשים שסובלות ממיגרנות? ואם כן, מה אפשר לעשות בעניין? הרי לא נוותר על הטיפולים...
האם במקום קלקסן אפשר קרטיה 100 יום כן יום לא או כל יום?