טיפול ארוך מהרגיל וזקיקים קטנים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני עושה פרוטוקול קצר שכבר ביצעתי בעבר, החל מהיום השני למחזור אני מקבלת דקפפטיל 0.1 ו-600 מ"ל של מנופור.בד"כ מתבצעת לי שאיבה ביום ה-16. אתמול הייתי ביום ה-16 ויש לי זקיקים בגודל 10-15 מ"מ בלבד. הבדיקה הבאה תהיה ביום ה-18 זאת אומרת שהשאיבה תהיה לכל המוקדם ביום ה-20, האם זה הגיוני? בנוסף, לשמחתי יש לי 8 זקיקים, בד"כ מגיעה ל1-5 זקיקים. מה הסיכוילשאוב ביצית מזקיקים קטנים 10-13? תודה על התשובה
לקריאה נוספת והעמקה
תודה רבה על התשובה, האם האורך של הטיפול הגיוני ביחס לזה שמדובר על פרוטוקול קצר? שאיבה תהיה ביום ה-20 ומעלה. תודה
פרופ' זיידמן דניאל