שתי שאלות (לא קשורות) אלכוהול וסוג פרוטוקול
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
1. האם אלכוהול (בכמות קטנה מאד) עשוי לפגוע בהתפתחות זקיקים? 2. שאלה בנוגע לפרוטוקול flare up. הרופא שלי מתעקש על הפרוטוקול הזה למרות שיחסית לפרוטוקול הרגיל (מונופור בהתחלה ואז צטרוטייד ו דקפפטיל לפני שאיבה) הוא לא הניב תוצאות יותר טובות. שאלתי: א) האם פרוטוקול פלייר אפ יכול דווקא להקטין את כמות הזקיקים? ב) אם הפלייר אפ נחשב (לכאורה) פרוטוקול יעיל מדוע הוא לא פרוטוקול פופולרי ג) האם ישנן סכנות בפרוטוקול שכזה? רוב תודות
לקריאה נוספת והעמקה
1. כנראה שלא. 2. א. לא נועד להקטין. 2. פחות בשליטה, כי הוא תלוי בתגובה של ההיפותלמוס שלך. ג. כמו בכל פרוטוקול: גירוי יתר וכו'.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל