האם..................
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה אני אחרי גרידה שבוע 8 רציתי לדעת אחרי גרידה הרירית הבנתי חייבת להיות עבה כדי לקבל מחזור 1 אם היא דקה( 5, 6) אין מצב לקבל מחזור ככה? 2 יכול להיות מצב כזה אחרי גרידה שהבטא לא התאפסה נניח עומדת על מספרים בודדים 10 ככה ובמצב כזה עדיין לקבל מחזור, או שהבטא חייבת להיות אפס כדי לקבל מחזור?. תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
ועוד משהו קטן בידיוק קיבלתי תשובה על בטא בטא שהתאפסה. אם הרירית עדין עומדת על 5 אחרי שבוע וחצי שסיימתי פריגולטיון ואין מחזור 3 האם זה אומר שהכדורים לא עבדו כי הרירית דקה, מה הפתרון ?
פרופ' זיידמן דניאל