טיפולים כושלים........
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר אני אחרי 7 החזרות כושלות, בת 30 עברתי הריון ולידה לפני 3 שנים ספונטני ידוע לנו שהבעיה אצל בעלי. אני עכשיו בהחזרה ה 8.. כל טיפול מחזירים לי 2 עוברים במצב מצוין בני 5 ימים וגם 3 והכל כושל!! עברו 7 ימים להחזרה מאתמול התחילו כאבי מחזור שמתחזקים סביר להניח שגם הטיפול הזה כשל.יש איזה שהוא סיכוי שהכאבים האלה הם השתרשות ביום להחזרה שאני נמצאת או שכבר זה היה אמור לקרות ? מיואשת. ניסנו החודש על מחזור טבעי.. אבל הזרקתי אוביטרל 3 ימים לפני החזרה ואני עם תמיכה קרינון אז לא הבנתי איך זה אומר שזה מחזור טבעי.. אני צודקת. איך זה אמור להתבצע?
לקריאה נוספת והעמקה
פרופ' זיידמן דניאל