הפלה ע"י ציטוטק.......
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ' הריון IVF שבוע 10+2 ללא דופק הפלה ע"י ציטוטק דרך הנרתיק, שבוע אח"כ בביקורת ניראה ששק הריון יצא והרירית כמעט חזרה לעצמה אך ניראו שאריות הריון בגודל מקסימלי של 15 מ"מ וניתן לי שוב מנה של 4 ציטוט דרך הנרתיק. כעת יומיים אחרי כמעט ולא ניראה דימום ואין לחץ וכאבים כמו הפעם הקודמת האם זה תקין והרחם מתרוקנת? ומתי אני אמורה לקבל בערך את הווסת? תודה רבה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
תודה על המענה. שאלתי היא האם לדעתך המיקצועית היה כדאי לקחת את המנה השנייה של הציטוטק שכבר לקחתי (כאמור היו שאריות של עד 15 מ"מ). תודה רבה
פרופ' זיידמן דניאל