פרוטוקול ארוך מול פרוטוקול קצר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ׳ שלום, בת 44 ללא ילדים. בעוונותיי התחלתי בטיפולים רק בגיל 43.3. עברתי שני סבבים של IVF עם עוברים מצויינים. בסבב השני היתה לי הפלה בשבוע 8. שני הסבבים היו בפרוטוקול קצר שהתחיל עם מונופור 600מג, ובהמשך נוסף צטרוטייד ודפפקטיל. נשאבו ארבע ביציות וארבעתן הופרו. כעת לפני סבב נוסף, האם עדיף פרוטוקול קצר שהוא נוח יותר והגבתי לו היטב או פרוטוקול ארוך? או שמא בגילי פרוטוקול ארוך זה זמן מבוזבז או שיכול לגרום נזק לתגובה שחלתית בעתיד? רוב תודות
לקריאה נוספת והעמקה
שני הפרוטוקולים יכולים להוביל לתגובה טובה אצלך. כמובן שהפרוטוקול הקצר בד"כ נוח יותר כי הוא קצר יותר.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל