איחור בוסת לאחר מחלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב בת 40.לפני מעבר לivf ( גיל).בחודש האחרון חליתי בספסיס ואושפזתי עם אנטיביוטיקה לווריד שאותה סיימתי אתמול. ביוץ מאוד סדיר תמיד ביום ה13 ומחזור כל 27 יום. כרגע באיחור של עשרה ימים. לא בהיריון כמובן. הבנתי שמחלה יכולה לגרום לאיחור .באשפוז בוצע סיטי כלל גופי וראו בו ממצא ציסטי בשחלה שמאל בגוגל 3.8 ס"מ וכתבו למעקב גניקולוגי.(מעןלם לא היו לי ציסטות) השאלה היא כמה זמן סביר שיהיה איחור?האם הממצא הציסטי מצריך מעקב או אולי גורם לאיחור בוסת אצלי? תודה מראש.
כדאי לעשות אולטראסאונד, מאחר שציסטה שחלתית שמפרישה הורמונים יכולה לגרום לשיבוש של המחזור.
תודה רבה על המענה. אקבע תור לביצוע us.