אחרי 2 מנות ציטוטק מתחת ללשון. ללא שינוי..
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בהריון שבוע 6 ללא דופק, נתנו לי 3 כדורי ציטוטק ( מתחת ללשון) במיון ולאחר השגחה נשלחתי הביתה. לאחר שלא היה דימום כלל וללא תופעות לוואי חזרתי למיון יום למחרת ונתנו לי עוד 4 כדורי ציטוטק מתחת ללשון , נשארתי להשגחה ונשלחתי הביתה. גם הפעם ללא דימום וללא כל תופעות לוואי מלבד בחילות קלות. מה עליי לעשות?! לעלות שוב למיון בבי״ח? לחכות? כמה זמן לוקח לדימום להגיע? האם זה נורמלי? אני ממש בלחץ ! תודה על המענה!!
לקריאה נוספת והעמקה
האם זה תקין? האם עליי להמתין או לעלות שוב למיון? מה עליי לעשות?