קלקסן ושבע הפלות חוזרות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני בת 39, אמא לשניים. עברתי 7 הפלות כשה 4 האחרנות ברצף... מנסה כבר שנתיים וכל פעם נופל... מומחה להפלות המליץ על קלקסן, בדיקת פרוטאין s שלי גבולית והוא סבור שזו הבעיה. הרופא המטפל מתנגד בכל תוקף כי טוען שכבר יש ילדים ויהיו עוד. בנתיים אני גם מתבגרת וגם חווה עוד אובדנים... מה דעתך בנושא? האם לקחת למרות ההתנגדות שלו? אין לו טענה מסוימת רק שקלקסן זה לא סוכריות. גם הפלות זה לא סוכריות. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
לדעתי ניסיון טיפול "אמפירי", כלומר בלי סיבה מוגדרת, עם קלקסן -- לאחר 7 הפלות זו לא טעות.
(מספר מקשר)