החדרת חפצים לגוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיית ילדים

23/07/2008 | 17:27 | מאת: אמא מודאגת ביותר ביותר

אני עדיין מנסה לעכל את מה שארע, אני אמא לילדה אחתבת 4 עוד 3 חודשים בע"ה אין לי ממש תשובות ואני מאוד מבולבלת, אשמח עם תעזרי לי או תתני כיוון לבילבולי.. הבת שלי בשיחה אקראית מסרה כי אחת הילדות בגן החדירה לה עץ בתוך הטוסיק, שכיוונתי אותה ושאלתי היכן היא הצביעה ממש על פי הטבעת. הסברתי לה שזה לא בסדר והגוף ברשותה..היא מסרה כי היא לקחה לך זריקת דם... כששאלתי אותה למה הילדה עשתה זאת היא אמרה כי היא "רצתה".. מה שהטריד עוד את נפשי עד מאוד.. אנני יודעת מהיכן להתחיל לפעול, פניתי מיד לגננות וידעתי אותם על כך , מתברר שאותה ילדה עשתה זאת לילד אחר לפני כחודשיים, משמע תופעה חוזרת. הגננות לא ראו כלום!! ככשאלתי את ביתי היא אמרו כי הילדה קראה לה להתחבא אז אני מסיקה מכך שהילדה יודעת שזה לא בסדר אך ממשיכה את מעשיה רק בסתר.. הבת שלי שאלה אותי היום אם זה בסדר שנוגעים בה בידיים , לדעתי הבת שלי מאוד מבולבלת.. ואני לא רוצה להעביר לה מסר מבלבל לגבי מגע ובטח לא ליצור אצלה תחושה של חוסר ביטחון בילדים ו/או אנשים. אשמח דחוף לייעוץ-הכוונה,כל דבר שיכול לעזור לי בקבלת החלטות לילדתי המקסימה.

לקריאה נוספת והעמקה
24/07/2008 | 05:28 | מאת: חלי ברק-שטיין

אני מבינה את הדאגה, זה אכן מקרה חמור, ולא שגרתי את חייבת לגייס את מי שאחראי על הגן שיתערבו במצב. לא נראה לי שהגננות יודעות מה לעשות וצריך לערב את הפיקוח, וגם אם יש לגן פסיכולוג (של העיריה) שיברר מה קורה. חייבים לנקוט פעולות שיגנו על הילדים. זה מצב לא טוב שהילדים לא מוגנים ואת כאמא לא סומכת על הגננות. לגבי בתך- אמרי לה מספר משפטי הדרכה ברורים, לא לשחק עם הילדה, שזה לא מעשה טוב, שאף אחד לא נוגע בה בגוף, בטח לא מתחת לבגדים. השתדלי שטון הדיבור שלך יהיה עניני ולא רגשי, כי אחרת תחדירי בילדה את הבלבול והחרדה שלך. והיא צריכה יותר מכל הרגעה. אם ההתערבויות האלו לא יעזרו, הייתי פונה ליעוץ פרטי שיכוון עוד אשמח להתעדכן, חלי

24/07/2008 | 12:57 | מאת: אמא מודאגת

דיברתי עם הגננות שוב היום וסיפרתי להם הכל!!! הם מסרו כי ניסו לדובב מהילדות מידע והסיפור לא דמה לזה של הבת שלי, אני מאוד חרדה, הבת שלי לא היתה מוציאה מחשבות כאלו מהראש אם היא לא היתה מודעת לכך, לצערי הבת שלי אכן מבולבלת כרגע לגבי מגע טוב או מגע לא טוב, הם מסרו כי הם מרחיקים את הילדה מהבת שלי ובודקים כל יום מה קורה ומסרו כי ידווחו לאם של הילדה השניה לגבי יעוץ מקצועי - אך מה לגבי הבת שלי!!!! אני ממש מודאגת כי הבת שלי אמרה לי, אמא שלה, אמא לא נוגעים בגופי.. ורציתי פשוט לבכות..

מנהל פורום פסיכולוגיית ילדים