דלקת בשתן והופעת דם.

דיון מתוך פורום  גינקולוגיה ופריון

01/06/2019 | 00:00 | מאת: מיטל

היי .. בת 26. לפני כחמישה ימים התחלתי להרגיש אי נוחות וצריבה במתן שתן. מיד הלכתי למרפאה ושם עשיתי בדיקת סטיק, הבדיקה לא הראתה באופן חד משמעי שיש דלקת ושלחו אותי לתרבית שתן ראשוני שעשיתי יום אחרי. סבלתי בעבר מכמה דלקות בשתן אך תמיד הסדורל ותחילת האנטיביוטיקה השפיעו עלי והסדורל הרגיע במיידית את הצריבה בשתן.. הפעם זה לא עזר ושתיתי אפילו ליטר של מיץ חמוציות אציין שסבלתי מכאבים ממש איומים אפילו היה ערב שבקושי התלחתי ללכת מכאבים.. הרגשתי שהבטן התחתונה שלי מאוד נפוחה וכל צעד שעשיתי כאב לי. חא יכולתי לחכות אפילו לתוצאות התרבית מרוב שסבלתי מכאבים והחל להופיע לי ממש דם בניגוב השתן אז חזרתי לרופא וקיבלתי אנטיבייטיקה מסוג זינט. לאחר יום הגיעו תוצאות התרבית והתגלה חיידק בשם. E-coli. הרופא אמר לי להמשיך עם האנטיביוטיקה. אני כבר שלושה ימים מלאים לוקחת טיפול זינט (500 מ"ל פעמים ביום) עדין שורף לי השתן ומרגישה אי נוחות לפעמים.. (חשבתי שזה אולי פטרייה אבל אין לי שום הפרשה שדומה לתיאור הפטרייה) היום הבחנתי שיש לי ממש דימום בתחתונית. רציתי לדעת האם זה קשור לדלקת בשתן?

לקריאה נוספת והעמקה
01/06/2019 | 08:56 | מאת: ד"ר נילי רז

שלום, הדימום מהנרתיק יכול להיות מחזור וסת או שאולי זה דימום מהשתן שנראה כמו מהנרתיק או שזה מניגוב רק של האזור . ללא בדיקה רפואית לצערי לא ניתן לומר מה מקורו בוודאות.

01/06/2019 | 13:00 | מאת: מיטל

אציין שאני חא במחזור.. אני אמורה לקבל בסוף שבוע הבא.. אתמול רק היה דימום בקטנה והיום כבר אין.. אני עדיין מרגישה לא בנוח כשאני עושה פיפי.. כיאלו הדלקת לא בדיוק עוברת.. לכן שאלתי אם הדימום הזה יכול להגיע מהדלקת.

מנהלי פורום גינקולוגיה ופריון