מלודיל
דיון מתוך פורום פסיכיאטריה - ייעוץ והכוונה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התחלתי לפני 6 שבועות 25 מ"ג מלודיל בעקבות חרדה ומצב רוח רע בהדרגתיות (בעצת הרופא) הגעתי היום ל -125 מ"ג. שאלתי האם אני צריכה לחכות 6 שבועות להטבה מכסימלית שמבחינתי זה להרגיש שאי לא זקוקה יותר לכדורים. מותר לציין שאני ישנה אוכלת ומתקפדת בעבודה באופן חיובי. מותר לציין שלקחתי לפני חודשיים 25 מ"ג ביום ולאחר הטבה מצויינת ירדתי כנראה מהר מידי מהכדור ואחרי שלושה שבועות הכל חזר. אני לוקחת גם 0.5 קסנקס ביום חצי בבוקר וחצי בצהריים. מה שמפליא שאני מרגישה מצויין בערב ... ואז בבוקר מגיע חוסר השקט והביטחון.. אשמח לעצתכם
שלום רב, אכן שנותנים תרופות נגד חרדה יש להמתין ט שבועות עד להטבה, לציין שמלודיל נחשבת לתרופה ישנה יחסית. עוד להזכיר שכאשר מפסיקים כדורים בטרם עת, המחיר הוא שלאחר מכן לעיתים לוקח יותר זמן לחזור למצב רגוע. בברכה, ד"ר אילן טל
אכן אני יודעת שמלודיל הינה תרופה ישנה יחסית, אבל היא התאימה לי הכי מכל התרופות החדשות , סרוקסט ויאפקס... ולכן הגענו לתרופה מלודיל שהשפיעה הכי טוב.... בהודעתך רשמת ט ולא מיספר אודה לך על תיקונך