תרופות וכאב
דיון מתוך פורום פסיכיאטריה - ייעוץ והכוונה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אובחנתי עם דיכאון שתהלווה אליו גם כאבי ראש חזקים, כתוצאה מכך רשמו לי סימבלטה אך היא יקרה לי מדי ואני לא יכולה להרשות לעצמי לקנות אותה הבנתי שיש את האופציה של ויפאקס XR שפועלת דומה , האם זה נכון?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום. ויאפקס גם תרופה טובה ויעילה.שייכת לאותה קבוצה . תרופה נוגדת חרדה ודיכאון, המעכבת ניצול חוזר של סרוטונין ונוראפינפרין במוח. תרופה זו נמצאה יעילה בטיפול בחולי דיכאון וחרדה, במצבי דאגנות יתר (generalized anxiety). תופעות הלוואי העיקריות של תרופה זו כוללות בחילה, כאב ראש וסחרחורת. בהצלחה