טיפול בגיל 12 לילד נער
דיון מתוך פורום פסיכיאטריה - ייעוץ והכוונה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. הבן שלי בן 12.5, ילד מבריק - חכם במיוחד ועם הרבה תחומי עניין, לרוב שמח וטוב לעצמו ולחברים. סובל שנים מחוסר מוטיבציה /דחיינות/עצלנות/חוסר יכולת לנהל את ענייניו בצורה יעילה. הוא מגיע למצבים של תסכול ובכי מידיי יום.הוא בכיתת מופת אך ורק בשל השכל המצויין שלו. נתקלתי במצבים כאלה אצל מבוגרים אשר בסופו של דבר אובחנו כסובלים מדיכאון וכשקיבלו טיפול תרופתי המצב הוקל והחיים היו יותר קלים עבורם. אני מאוד רוצה לעזור לו. הקושי שלו הוא אמיתי! העניין שהוא בגיל ההתבגרות ואני בכל מקרה אני חוששת מהתערבות כימית. שיחות עם פסיכולוג לא הועילו. מה ניתן לעשות?? אובדת עצות
שלום מאי. ע"פ תיאורך ייתכן מאוד שבנך סובל מהפרעות קשב וריכוז. ממליץ בשלב ראשון להביא את הבן להערכה פסיכולוגית וכן לבצע הערכה להפרעו. קשב וריכוז. בהצלחה
תודה רבה. גם אני חשבתי על זה