ארפילי 15 מ״ג תופעות לוואי
דיון מתוך פורום פסיכיאטריה - ייעוץ והכוונה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני פונה בשם בעלי הנמצא בדכאון וחרדה...הוא נוטל ארפילי 15 מ״ג הוא טוען שיש לו קושי בבליעה וגם אין לו תיאבון. ויש גם אי שקט. אז אני נותנת לו חצי לרוון.......האם אלו תופעות לוואי של הכדור?אני מוטרדת כי ירד 15 קילו בתודה מראש יוכי
שלום יוכי. מינון 15 מ"ג אריפליי הינו מינון ביניים מקובל לתרופה. בדרך כלל אין תופעות לוואי של קושי בבליעה וירידה בתיאבון. אם בעלך נטל מינונים נמוכים יותר של אריפליי קודם כמו 5 ו-10 מ"ג והכל היה בסדר לא סביר כי מדובר בתופעות לוואי של התרופה. ייתכן כי תופעות אלו קשורות להפרעות החרדה והדיכאון מהן הוא סובל. כדאי להתיעץ עם פסיכיאטר מטפל. אם יימשך ממליץ לשקול הורדת מינון בינתיים והוספת תרופות הרגעה. בהצלחה
תודה על התשובה ד"ר רוציקי אבל שמתי לב על הליכה הלא יציבה האם זה מהכדור ארפליי 15 אני כותבת כי אני מוטרדת תודה יוכי