נקסיום בשילוב תרופות מסוימות
דיון מתוך פורום ייעוץ תרופתי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד ר מחאג נה רקע : טופלתי בעבר בנקסיטם למשך כמה שבועות בגלל כיב תריסריון שהחלים ובשבועיים האחרונים בהמלצת רופא מטופל שוב בנקסיום 40×2 ליום בגלל דלקת קיבה , אודה לך מאד לתשובות הבנתי שאסור ליטול אסיוול בעת טיפול בנקסיום , האם זה נכון לכל הבנזודיאזפינים שאני נזקק מדי פעם ? שאר התרופות שאני נוטל בקביעות הן , מטפורמין לסוכרת וליפיטור 20 וגם פבוקסיל , האם יש מניעה או התנגשות בין אלה לנקסיום ? רב תודות מראש
שלום, אין מניעה לשלב נקסיום על התרופות שציינת כולל אסיוול והתרופות האחרות הכרוניות. בריאות שלמה,
תודה על התשובה מה שרציתי להבין למה בעלון לצרכן של נקסיום רשום שיש להמנע מאסיוול דיאזפם עם נקסיום , להתעלם מזה ? תודה מראש