קריאטינין גבוה בדם
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לאחרונה ערכתי בדיקות דם ושתן בעקבות כאבים בצד שמאל במותן (כיוון גב), התגלה כי יש לי רמת קריאטנין CREATININE גבוה בדם (1.4H MG/DL). אני בן 49 ורמת הקריאטנין לפי דברי הרופא אינה מתאימה לאדם בגילי. ערכו לי בדיקות חוזרות ואין שינוי הייתי בבדיקת אולטרסאונד ולא מצאו דבר. אין לי סוכרת ורמת הגלוקוז בדם תקינה. מה להערכתכם יכולה להיות הבעייה? תודה.
בעייה לנפרולוגים אבל אל תזניח אותה - כי זה מצביע על הרעה במצב הכלייתי
תודה ושאלה, לא ראיתי פורום של נפרולוגים, האם קיים כזה ב-doctors?
שלום! לסבתא שלי יש רמה גבוהה של קראטינין בדם - 4. האם יש צורך לעשות דיאליזה במצב זה? ומתי בכלל יש צורך לעשות דיאליזה?