פגיעה בפוריות בעקבות טיפול כימותרפי בילדות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ברצוני לשאול: ילד שחלה בגיל 8 ב"רבדומיוסרקומה" וקיבל טיפול כימותרפי שכלל וינקריסטין, אקטיגומיצין, vp16, איפוטפמיד. לא עבר קרינה או השתלה. היום הוא בן 19. מה הסיכוי שנפגמה פוריותו? תודה
בודקים בדיקת פוריות פשוטה ורואים...
דר רן לין כתב/ה: > > בודקים בדיקת פוריות פשוטה ורואים... תודה על התשובה. מצטער ששכחתי לכתוב בשאלה הראשונה: מדובר באדם שומר מצוות שלגביו יש בעיה הלכתית לבקש ממנו להוציא זרע לצורך בדיקת פוריות. לכן שאלתי, האם יש איזו אינדיקציה רק ע"ס הנתונים שמסרתי, לגבי הסבירות שנפגעה פוריותו. כלומר, האם הממצאים הרפואיים המצויים בידינו מדברים על סבירות של 2% או על 15%, אם בכלל, וכיו"ב. אני מודה מאד על תשומת הלב.