Omnic ועוד שאלות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר' לין, אולי תזכרני כבחור בן ה 25 עם ה MS ובעל בעיות דחיפות ותכיפות בדרכי השתן. בבדיקת ה flow+remain שביצעתי לפני כחודש נראה זרם יחסית תקין ועם שארית שתן של 160 מ"ל.בבדיקת אורודינמיקה לפני שנה היה אבחנה של Mild DSD ו Hyper Reflexy. קיבלתי שוב detrusitol 4mg ולראשונה Omnic 0.4. שאלותיי: 1. מה המשמעות של תרופת ה OMNIC? פליטת הזרע שלי לאחרונה מזערית, האם זה בגללה? ברגע שאפסיק את התרופה פליטת הזרע אמורה לחזור לנורמה , נכון?? 2. אני כבר שלושה שבועות על התרופות ללא שיפור. יש עוד תקווה? 3.אני קם 1-3 פעמים בלילה להטיל שתן. אולי לקחת Omnic בערב יעזור יותר מהבוקר? להזכירך בהתוויה של ה Omnic כתוב לקחת מייד לאחר אר' הבוקר. תודה, איציק
מטרת האומניק היא לתת לך אפשרות להשתין יותר טוב על ידי יצירת משפך בבפתח הכיס - וזה גם גורם לכך שהזרע ייפול לכיס במקום לצאת החוצה. סביר שזה ייפסק עם הפסקת התרופה
תודה על התשובה. אני קם 1-3 פעמים בלילה להטיל שתן. האם לקחת Omnic בערב יעזור יותר למרות שבתווית רשום לקחת אותו אחרי ארוחת הבוקר? תודה.