תוצאות CT של כליות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ביצעתי CT כליות לאחר שבIVP וUS נראו אבנים ודיברטיקל בכליה הימנית. האורולוג מסר כי בשל מיקום האבן בעייתי לטפל בה ע"י ריסוק. הוא שלח אותי לבצע בדיקת CT להלן התוצאות הלא מובנות לי... "הכליות הודגמו במימדים,מנח וקונטורים תקינים. הודגמה אבן יציקה בגביע התיכון הקדמי מימין , קוטרה 12 מ"מ. אין עדות להידרונפרוזיס". למה התכוון המשורר בפענוח הבדיקה??? לתשובתך המהירה אודה , רוני. דרך אגב האורולוג חושב על PCNL היש סיכון בדבר? אני בת 28... תודה!
לאבן יציקה הטיפול המתאים הוא באמת PCNL אבל לא ברור לי איך 1.2 סמ זה אבן יציקה - זה בניגוד להגדרה אני שולח לך שני לינקים אחד על הטיפול ואחד על אבני יציקה http://www.hollywoodurology.com/pages/pcnl.html http://bhj.org/journal/2002_4402_apr/endo_185.htm http://www.emedicine.com/med/topic2834.htm