דם בזרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם. יש לי שלוש שאלות: מה עושים במקרה של דם בזרע? עשיתי מספר בדיקות U.S. שהיו בסדר וקיבלתי אנטיביוטיקה שלא עזרה. בנוסף ביצעתי תרבית זרע ושתן לציטולוגיה. מדוע עושים תרבית זרע ומה זה אומר כאשר בתשובה כתוב לויקוציטים די רבים. ושאלה שלישית בבדיקת ציטולוגיה כאשר כתוב נראו תאי מעבר בודדים, מה זה אומר? מה עוד אפשר לעשות? אשמח לקבל תשובות תודה רבה שש היחיד
אם יש לויקוציטים רבים שווה לחזור על תרביות זרע שתן והפרשה של הערמונית לחיפוש אחר דלקת כלשהי בכל מקרה אם זה ממשיך יש לבצע IVP ו - ציסטוסקופיה
דר' לין שלום. תודה על התשובה אך מה זה אומר שנראו מספר תאי מעבר בשתן לציטולוגיה?
אם יש לויקוציטים רבים שווה לחזור על תרביות זרע שתן והפרשה של הערמונית לחיפוש אחר דלקת כלשהי בכל מקרה אם זה ממשיך יש לבצע IVP ו - ציסטוסקופיה