דיזותיאזיד
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני מטופל בכדורים להורדת לחץ דם "טריטייס" 2.5 מ"ג ביום. אני עדיין לא מאוזן ,הלחץ דם 130 על בערך 90 . הרופא ממליץ על תוספת של עוד 1.25 מ"ג ליום . האם צריך בגלל ה- 90 שהוא עדיין גבוה? בנוסף אני סובל מאבנים בכליות כולל ריסוקים וקראתי שדיזותיאזיד יכול למנוע היווצרות אבני כליה מ"סידן" כמו שיש אצלי. האם זה נכון ? ואם כן איזה מינון מומלץ לי לקחת? תודה
דיזותיאזיד היא תרופה כנראה טובה מאוד לגבי לחץ הדם - יש צורך להגיע לאיזון כי בסך הכל מחלה חמורה
תודה האם יש מינון מומלץ לפי הלחץ דם שלי כדי למנוע אבנים בכליות ? יום טוב ותודה