דימום בשתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשבוע הופיע לי דם בשתן שנמשך כיומיים. ללא כאבים חזקים מדי. עברתי מס' בדיקות שתן שהראו דלקת וקיבלתי טיפול של כדור רספרים ל-3 ימים. בנוסף עשיתי בדיקת סיטי ובה נתגלו הממצאים הבאים- כליה ימ' בגודל ומנח תקין הסתיידות 1 מ"מ נראית במרכז האגן. כליה שמ' כנ"ל ו-3 הסתיידויות נראות באגן הכליה כשהגדולה בקוטר 4-5 מ"מ. כיס שתן ללא אבנים. שופכנים תקינים. שאלתי- מה הכוונה בהסתיידות והאם זו אבן? כל הסבר על הממצאים יועיל לי. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
צריך לבצע CT פרוטוקול אבנים - וכן תרבית שתן מסודרת כדי לדעת איזה זיהום בדיוק יש לך ולא סתם לקחת רספרים