מה משמעות ערכי הבדיקה ?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, עקב הפסקה בזמן האחרון ביכולת להגיע לזיקפה, נשלחתי ע``י אורולוג לבדיקת דם [ושתן]. הכל היה תקין, פרט ל: - טסטוסטרון נמוך TESTOSTERONE 12.40 NMOL/L מדידה שנייה: TESTOSTERONE 13.90 NMOL/L FREE TESTOST. 29.60 PMOL/L - ערך LH נמוך מהדרוש 3.10 MIU/ML. - גלוקוז [שלוש שעות לאחר אכילה], גבוה מעט [זאת חזרה, כי המדידה הקודמת, שנתנה ערך דומה- 121, נחשבה בתחילה לאולי מוטעית.[ GLUCOSE 2HRS P 125.00 MG/DL אני בן 52, ללא בעיות של משקל ולא מעשן. עד כה לא היה ידוע על בעיות בריאות כלשהן. האם יש במי מהם או במצטבר, כדי להשפיע על אבדן הזיקפה ? האם יש טיפול ? תודה
לא נראה לי מטריד שערכי הLH בלבד נמוכים אבל - ערכי הטסטוסטרון לא גבוהים במיוחד - ואפשרי להתחיל טיפול בטסופלמד