ניתוח עקמת הפין ותוצאות שלאחר מכן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בן 27 ועברתי ניתוח ליישור עקמת הפין ( פגם מולד ) לפני כ 8 חודשים . הניתוח עבר ללא בעיות , אבל כרגע יש לי את ההרגשה שהפין אינו ישר כמו שהוא היה אמור להיות ( עדיין נוטה למטה כמו בננה ), כמו כן ישנה הרגשה של זיקפה חלשה יותר ממה שהייתה בעבר .העור שמתחת ל"כיפה" ועד לתפר, נראה ממש ממש רפוי ומקומט במצב רגוע כשאין זיקפה. הרופא המטפל טוען שצריך לחכות עוד תקופת מה ( לפחות שנה ) לקבלת תמונה כללית. האם התופעות האלו נורמליות ? ומה ניתן לעשות ?
לא מבין מדוע פגעו בעצבים כפי שאתה מתאר ואולי ישנו רפיון. מקווה שאתה טועה - אבל את זה ניתן להוכיח בבדיקת זקפה בזמן שינה. לגבי הניתוח והצורה - אפשר לעשות תיקון - שכמובן אפשרי שיהיה כצת פחות טוב מהמצב אם היו עושים מהתחלה את הניתוח בצורה מושלמת