גידול סרטני בשלפוחית השתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ב-08/04 עברתי ניתוח להסרת גידול סרטני משלפוחית השתן, מאז אני מקבל כל 3 חודשים לערך סדרת שטיפות של BCG ,בתביעת נכות לביטוח לאומי הכוללת מחלות נוספות הכירו עבור נושא השלפוחית 100% לתקופה של שנה ולאחריה הורידו את ה-% ל 20 קבוע בגין הפרעה במתן שתן ואין כל התיחסות לגידול עצמו ולטיפולים.
אם אתה עדיין מקבל BCG - טעות - ועליך לקבל 100% - ותילחם עם זה כולל עו"ד שיבוא אתך לועדה. אתה מנצח על בטוח
חן חן לתשובתך, מכל מקום אין לי תשובה מה קורה לאחר הפסקת קבלת ה-BCG שזה עד כמה שידוע לי כשנתיים מאז הניתוח, האם הנכות נפסקת ? ומדוע קיבלתי נכות עבור הפרעות במתן שתן ללא כל התיחסות לסרטן בשיעור 20% . אודה לתשובתך.