דלקת בשופכה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר לפני חודשיים החלו לי הפרשות מהפין בצבע לבן.התחלתי לקבל דוקסילין זה עזר אבל לתקופה של חודש.כל אותה תקופה הייתי עם אשתי והיא טוענת שגם לה החלו הפרשות מהפות.היא החלה לקבל דוקסילין ואני אופלדוקס. כמות ההפרשות ירדה בצורה משמעותית אבל לא סופית. העניין הוא שההפרשות הן בבוקר והן בגוון של זרע. נכון להיום ישנה הפרשה בבוקר בגודל של טיפת מים אבל בצבע לבן. להלן הבדיקות שערכתי עד היום שתן כללית ותרבית : תקין. ערכתי בדיקות של ההפרשות גם על משטח וגם במבחנה ארוכה וצויין שהפלורה תקינה . בנוסף הרופא אמר שאין כל סממן לזיהום. לאחר ביקור זוגי אצל גיניקולוג התחלנו לקבל מטרוגל ודוקסילין לשבוע והטיפול נגמר אבל ההפרשות עדיין קיימות אומנם פחותות מאוד. השאלה היא למה אחרי כל כך הרבה תרופות זה עדיין מופיע? . תודה ד"ר
נראה לי על פי הסיפור - ששניכם צריכים לקחת קורס נוסף